* Żóltodziób - nie zdołasz pokonać nawet Gąsienicy, możesz co najwyżej uciec i ukryć się, licząc na cud. Polować umiesz, nie zawsze jednak wszystko ci wychodzi. Potrafisz tworzyć tylko najbardziej podstawowe bronie, dla przykładu - noże.
* Starszy żółtodziób - coś wiesz, ale czy wystarczająco, by przeżyć samodzielnie? Nie, raczej nie. Potrafisz ulepszać swoje bronie podstawowe, o bardziej zaawansowanej np. o pistoletach, kuszach lub karabinach wiesz naprawdę niewiele, a może raczej nic. Uciekniesz przez Gąsienicą, nie zdołasz jednak powalić.
* Nowicjusz - może i nie grzeszysz ogromną ilością wiedzy, ale można ci zaufać i wysłać na drobne samodzielne polowanie. Wreszcie wpasowujesz się w szeregi grupy. Rozumiesz zasady nią rządzące, zaczynasz szkolić się przy obsłudze broni palnej. Trenujesz tak jak każdy inni członek grupy i szczerze się starasz. Próbujesz ustawiać proste pułapki i rozpracowywać ataki na chorych.
* Majster - ta ranga to przełom w twoim rozwoju. Nauka o broni nie poszła na marne, od tej pory możesz używać prostych podstawowych pistoletów! Dzięki temu zapewnisz lepsze wyżywienie sobie i swojej grupie, zyskasz odrobinkę szacunku. Umiesz również ulepszać broń białą w bardzo różne wymyślne sposoby. Pokonasz Gąsienice przy odrobinie wysiłku.
* Łowca - wyjątkowy z ciebie osobnik, skoro zaszedłeś tak daleko. O ile jesteś żywy. Ale jeśli jesteś, to gratuluję, samodzielne wyprawy w miasto to odtąd jedno z twoich głównych zadań. Znasz się na pułapkach, pistoletach, kuszach, toteż atak na jedną lub dwie Gąsienice nie stanowi dla ciebie problemu. Ponadto potrafisz się ukryć i jesteś wystarczająco zwinny, by w razie potrzeby uciec przed zagrożeniem. Od tej rangi możesz pod swoje skrzydła wziąć nowicjusza i szkolić go, za co dostaniesz punkty rangi rzecz jasna.
* Bokser - nieważne czy jesteś jak pies, czy człowiek z ringu, ważne, że umiesz dokopać! Przejmujesz wreszcie kontrolę nad strzelbami! Potrafisz udoskonalić proste pistolety. Dobrze walczysz, a twoje pułapki stają się coraz bardziej zaawansowane, dzięki czemu łapiesz i więcej zwierzyny, i chorych, których następnie szybko, precyzyjnie zabijasz.
* Miazga - wysoka ranga dla tych, którzy wiedzą o co w tym wszystkim chodzi. Potrafisz zadbać o członków grupy odpowiednią ilością jedzenia, lekarstw i innych zapasów. Pokonasz Szybkiego, jeśli sam zainwestujesz w trening szybkościowy, natomiast Grzybniakowi możesz zrobić jako taką krzywdę, co i tak jest wyjątkowym sukcesem. Znasz się na broni palnej, brakuje ci jednak umiejętności do najlepszych majstrów potrafiących tworzyć własne.
* Sowa - snajperka! To jest to! Czego chcieć więcej jak chwili spokoju na dachu budynku lub w koronie drzewa? Oczywiście pod warunkiem, że ze zdobytą nową snajperką upolujesz coś i przyniesiesz do bazy. I nie mówimy tu o jedzeniu, a prawdziwych skarbach miasta opanowanego przez zarażonych. Zbliżasz się do szczytu hierarchii grupy.
* Orzeł - ten ptak to as przestworzy. Z pewnością. Ty też możesz być, lecz asem dziczy i miasta. Co tu dużo mówić - potrafisz, rozumiesz, działasz. Dostajesz rozkaz i niezwłocznie go spełniasz. Nie masz czasu na szkolenie nowicjuszy, ponieważ misje nawarstwiają się w zawrtonym tempie. Nie szkodzi to jednak dobru grupy, ponieważ z tobą na czele wypraw zwiadowczych społeczność radzi sobie doskonale.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz